URZĄD GMINY
Gmina Osieck
08-445 Osieck, Rynek 1
Nr kier: 25; centrala: 685-70-26; tel. bezp.: 685-70-96; fax: 685-70-90
Adres e-mail: ugosieck@gminaosieck.pl
powiat otwocki, woj. mazowieckie
NIP: 826-117-07-16,
REGON: 711582285,
PKD 8411Z
Bank Spółdzielczy Sobienie Jeziory o/Osieck
Nr 04919700040020000620000010
Ochrona danych osobowych
(z wyłączeniem USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych)
Szanowni Państwo, klienci Urzędu Gminy Osieck,
Od 25 maja 2018 roku ma zastosowanie ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W związku z tym informuję, że:
- Przetwarzanie danych w Urzędzie Gminy Osieck jest niezbędne dla zrealizowania uprawnienia lub spełnienia obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Osieck z siedzibą Osieck ul. Rynek 1, reprezentowany przez Wójta Gminy. Adres siedziby: Urząd Gminy Osieck, 08 445 Osieck, ul. Rynek 1, tel. (025)685- 70-26, fax (025)685-70-90 mail: ugosieck@gminaosieck.pl
W Urzędzie Gminy Osieck został powołany inspektor ochrony danych (IOD).
Dane kontaktowe: rodo@gminaosieck.pl, tel. 25 685-70-26 wew.15.
Adres: Urząd Gminy Osieck, 08 445 Osieck, ul. Rynek 1, pokój nr 8.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a, b, c
i art. 9 ust. 2 lit. g RODO oraz art. 7 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym jedynie w celu i zakresie niezbędnym do realizacji ustawowych zadań Gminy.
art. 6 ust. 1 lit a, b, c RODO: Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy - i w takim zakresie, w jakim - spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
art. 9 ust. 2 lit. g RODO: przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem publicznym, na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, które są proporcjonalne do wyznaczonego celu, nie naruszają istoty prawa do ochrony danych i przewidują odpowiednie i konkretne środki ochrony praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą;
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie to konieczne do wykonywania ustawowych obowiązków Administratora. Będą przekazywane dane wyłącznie:
- odbiorcom danych upoważnionych do ich otrzymywania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: organów administracji rządowej i samorządowej, podmiotów sektora ochrony zdrowia.
- innym odbiorcom danych, z którymi zawarto umowę powierzenia przetwarzania danych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa zgodnie z rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67 z późn. zm.).
- Posiadają Państwa prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, zapomnienia jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, to przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem.
- Posiadają Państwa prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym obecnie jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
mgr inż. Karolina Zowczak
Wykaz pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Osieck
1) inż. Janina Łączyńska - Sekretarz Gminy wew. 14
sekretarz@gminaosieck.pl
2) mgr Joanna Bujańska - Skarbnik Gminy - Kierownik Referatu Finansów wew. 26
Zastępca Skarbnika Gminy - mgr Justyna Kamaszewska
skarbnik@gminaosieck.pl
3) mgr Edyta Zawadka - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego wew. 17
usc@gminaosieck.pl
4) Referat Finansowy:
mgr Agnieszka Wiśnioch - insp. ds. księgowości urzędu gminy wew. 22
ksiegowoscurzedu@gminaosieck.pl
mgr Urszula Brych - insp. ds. księgowości, po. głównego księgowego przedszkola wew. 22
ksiegowoscgminy@gminaosieck.pl
Henryka Zawada - insp. ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych wew. 20
wymiarpodatku@gminaosieck.pl
Dorota Kurek - insp. poboru podatków i opłat lokalnych wew. 20
poborpodatku@gminaosieck.pl
Teresa Dydek - insp. ds. księgowości, po. głównego księgowego GOPS wew. 13
ksiegowoscgops@gminaosieck.pl
Marianna Winiarek - insp. ds. księgowości, po. głównego księgowego szkół i biblioteki wew. 13
ksiegowoscszkol@gminaosieck.pl
5) mgr Grażyna Wasążnik - insp. ds. komunalnych, BHP wew. 18
gospodarkakomunalna@gminaosieck.pl
6) mgr Ewelina Rosłaniec - insp. ds. kancelarii, archiwum i rolnictwa wew.18
kancelaria@gminaosieck.pl ; rolnictwo@gminaosieck.pl
7) Teresa Nowak - podinsp. ds. obsługi Rady, informacji publicznej wew. 21
radagminy@gminaosieck.pl
8) inż. Karolina Szostak - podinsp. ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami
wew. 16
planowanieprzestrzenne@gminaosieck.pl; gospodarkanieruchomościami@gminaosieck.pl
9) mgr Ewa Kubicka - inspektor ds. gospodarowania odpadami i ochrony środowiska wew. 15
gospodarkaodpadami@gminaosieck.pl
10) mgr inż. Piotr Gajownik - inspektor ds. wodociągu i kanalizacji wew. 27
wod.kan@gminaosieck.pl
11) mgr inż. Beata Trzaskowska - insp. ds. zamówień publicznych, przygotowania i nadzoru nad realizacją inwestycji gminnych, koordynacji przygotowania i realizacji projektów z udziałem środków z funduszy Unii Europejskiej wew. 27
inwestycje@gminaosieck.pl
12) Agnieszka Gadomska - insp. ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, ewidencji i egzekucji opłat za wodę i kanalizację wew. 27
obronnosc@gminaosieck.pl
13) Sekretariat wew. 11
ugosieck@gminaosieck.pl
Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Osieck
Regulamin Organizacyjny z 2013 r
Regulamin Organizacyjny z 2015